Top Sportwear

OP BEZOEK BIJ TOP SPORTWEAR.

Doordat de broers Clarijs met hun sportzaak De Kuip helaas failliet zijn gegaan moest vv Meeuwenplaat op zoek naar een ander kledingsponsor. Ook onze huidige kledingleverancier staat onder grote druk. Daarom is na rijp beraad besproken dat onze club over gaat naar de prachtige kledinglijn van HUMMEL.  Verschillende selectiespelers hebben deze HUMMEL kleding gepast en als zeer prettig ervaren. Verschillende gesprekken zijn gevoerd en TOP SPORTWEAR werd snel een serieuze onderhandelaar.  Toen ik poolshoogte ging nemen op aandrang van Huug Gouw werd ik positief verrast. De eigenaren ( Ron ) Bodde en ( John ) Helbers bleken enthousiaste onderhandelaars te zijn die niet alleen erg ingenomen waren met hun mooie winkel maar ook serieus huiswerk hadden  gemaakt v w b vv Meeuwenplaat.

Ze hebben heel veel met sport en voetbal in het bijzonder. Behalve heel veel sportkleding en voetbalschoenen ook vrijetijds heren- dames- en kinderkleding/schoenen, tassen, sportprijzen en vele attributen  waarbij ook beschermingsmiddelen en ondersteunende attributen een voorname rol speelt bij TOP SPORTWEAR. Ron en John vertelden vol overgave over hun TOP SPORTWEAR en vooral de wijze waarop zij vol lof over vv Meeuwenplaat spraken maar ook over de kledinglijn Hummel sprak aan.

Een contract van 3 jaar wordt ondertekent met beider intenties om langer door te gaan immers ALLE senioren, junioren en aspiranten moeten binnen 3 jaar de HUMMEL kleding lijn dragen v w b tenues, tassen, trainingspakken etc hetgeen ongetwijfeld zal gaan gebeuren steeds wanneer er nieuwe tenues aangekocht dienen te worden. Grote animator voor deze langdurige samenwerking, Huug Gouw die naast TOP SPORTWEAR een dameskledingwinkel beheert van TED COMPANY, kan trots zijn op deze sponsor overeenkomst die vooral dank zij zijn bemoeienissen tot stand is gebracht. ALLE leden die voortaan hun in- en aankopen gaan doen bij TOP SPORTWEAR krijgen bovendien ook nog eens prima kortingen op de aankopen die zij doen dus op naar de mooie winkel van TOP SPORTWEAR van Ron en John. Het adres is gelegen in het drukke winkelcentrum ( GRATIS parkeren ! ) Akkerhof aan de Winterakker22-24.

Alle leden veel succes toegewenst met de aankopen bij Ron en John van TOP SPORTWEAR !

Sponsor Commissie Lid vv Meeuwenplaat