Vrienden van de Meeuwen

Vriend van Meeuwenplaat

Het ledental van Vrienden van Meeuwenplaat groeit weer zij het nog bescheiden is.
Het bedrag is verhoogd naar 30 eur voor een heel kalenderjaar en heb je nu een zeer opzichtige opstelling van namen binnen het Peinemann benedenterras. Ga je op het Peinemann boventerras staan heb je prachtig zicht op alle namen die in opstellingen op een voetbalveld worden geprojecteerd.

Inmiddels zijn er reeds 30 Vrienden van Meeuwenplaat die jaarlijks voor leuke dingen zorgen die hard nodig zijn bij onze club.
Zo wordt er jaarlijks een bedrag geschonken voor het Sinterklaasfeest,  zijn er snoepvitrines gekomen,  een nieuw kalkwagentje waar Theo Gubbewegh wekelijks de lijnen mee trekt voor het tweede veld,  een hogedrukreiniger waarmee de vrijwilligers ons complex mee schoon houden en tal van andere giften die van groot belang zijn voor onze club.

Dus alsjeblieft ;  " ben je nog geen lid van de Vrienden van Meeuwenplaat,  wordt dit dan zo snel mogelijk en help onze club die iedere cent 100 x moet omdraaien alvorens deze uit te kunnen geven ". De volgende Vrienden zijn je reeds voor gegaan ;

Rinus van der Hor,  Joop van der Hor,  Jolanda van der Hor, Jan van der Hor, Huug Gouw,  Marco Gouw, Ed Visser, Winni Kiksen, Danny Schermer, Rene t'Hart, Ton van Bree, Peter Essen, Michel de Jong, Wai komcheung, Arnold Snijders, Theo Gunnewegh, EllyKarel Koster,  Elly's Natural Nails, Hans van Staten, Nico Batenburg, Martin Muller, Wilfred de Bruin, Arjan Broeders, Mahesh Ramjiawan, Dick Hijman, Cor Brugman, Ron van Deursen, Stefan Freriks, Otto Bruchmann, Peter Schilte, Jan Streefkerk.

Ook lid worden ?
Bel Jan van der Hor even op 0653315685