Regen van doelpunten bij Meeuwenplaat - Oliveo

Oliveo 1 (zon)

30 september 2018 14:00

Onbekend

Het zonnetje straalde boven het Access World Sportcomplex van Meeuwenplaat en beide teams hadden er zin in en wilden de eerste competitie nederlaag van vorige week rechtzetten. Dat was ook duidelijk te zien want de toeschouwers kregen geen goede maar wel een zeer doelpuntrijke wedstrijd te zien. Een regen van doelpunten waarbij Oliveo er meer scoorde en de drie punten mee naar Pijnacker nam. De wedstrijd was nog niet lang bezig toen het 0-1 werd maar in dezelfde minuut maakte Mitchel Ott de 1-1. Even later scoorde Pijnacker de 1-2 en weer in dezelfde minuut maakte Arthur Movjesjan de 2-2. Meeuwenplaat ging goed door en had het betere van het spel alhoewel de aanvallen van Oliveo voor veel gevaar zorgde. Meeuwenplaat ging met een 4-2 voorsprong rusten dankzij goals van Gregory Ott en Yoeri Rombouts.

Na rust zou Meeuwenplaat de klus wel klaren zo werd gedacht maar de goede spitsen van Oliveo waren een ware plaag voor de onrustige Meeuwen en de doelpunten vielen als rijpe appels want de 4-3, 4-4, 4-5 en de 4-6 vielen snel achter elkaar. Keer op keer sneden de Oliveanen met groot gemak door de Meeuwenplaat defensie. Omdat Meeuwenplaat veel scorend vermogen heeft en Yoeri Robouts zijn 2e goal in deze wedstrijd maakte kreeg Meeuwenplaat met 5-6 weer hoop en zette aan. Voor Oliveo werd het toen nog gemakkelijker want zij scoorden heel simpel 5-7 en 5-8. Yoeri maakte zijn 3e doelpunt maar verder dan 6-8 kwam Meeuwenplaat niet meer. Een knotsgekke en zeer vermakelijke wedstrijd. Zowel Meeuwenplaat als Oliveo hebben na twee competitiewedstrijden 11 goals echter heeft Meeuwenplaat nog nul punten en Oliveo drie. Derhalve genoeg te sleutelen aan de defensies. Meeuwenplaat speelt aanstaande zondag weer thuis en wel tegen Concordia uit Delft, aanvang 14.00 uur.