KSR

DIRECTEUR KOK WESTERLAKEN VAN KSR SCHEEPSREPARATIE/SCHEEPSBOUW.

Op woensdag 18 april bracht ik een bezoek bij KSR Scheepsreparatie aan de Ringdijk te Ridderkerk. KSR doet vooral Scheepsreparaties en Scheepsbouw maar in feite is dit slechts een summiere uitleg voor hetgeen er bij KSR zoal gepresteerd wordt. Een mooi bedrijf van een markant persoon.  Kok is behalve directeur ook de compagnon van zijn werknemers. Zo gewoon als Kok zich in de vv Meeuwenplaat kantine en bij mooi weer op het terras voordoet, zo gewoon is hij ook binnen zijn bedrijf. Kok heeft al vele jaren zijn eigen mooie bedrijf en heeft ontzettend veel werk op zich af gekregen. Op kantoor aangekomen was het leuk om de sympathieke Jolanda van Gastel te ontmoeten die part time administratieve werkzaamheden voor KSR verricht.

Gedurende de uitgebreide rondleiding kreeg ik een idee hoe veelzijdig Kok en zijn werknemers zijn. Nooit is een karwei hetzelfde ; geen enkel schip is hetzelfde laat staan de diverse reparaties en geen enkel karwei voor de vele verschillende soorten off sHORe werkzaamheden zijn hetzelfde. Vaak moet er ter plaatse een oplossing " verzonnen " worden en hun kracht is dat die oplossing er altijd komt, dank zij de veelzijdigheid van de bij KSR werkzame mensen. Kok geeft zelf het goede voorbeeld en is altijd aan het werk van s'morgens vroeg tot vaak s'avonds laat.

In zijn vrije tijd loopt hij vooral op zaterdagen zijn kleinkinderen achterna op de sportvelden maar op zondag is hij regelmatig te zien bij vv Meeuwenplaat. Meeuwenplaat heeft een speciale plek in zijn hart en Kok voelt zich prima bij onze volksclub thuis. In de loop der jaren is KSR ( dus Kok ) een heel goede en toegewijde sponsor van vv Meeuwenplaat geworden. Zo is KSR jeugdsponsor en zie je bij veel jeugdelftallen de naam van zijn bedrijf op de shirts prijken. Ook is KSR scorebordsponsor maar KSR is véél betrouwbaarder.  Stopt het scorebord steevast iedere thuiswedstrijd met functioneren ? KSR functioneert altijd en het werk stopt nimmer halverwege de uitvoering !

Het Sinterklaasfeest deed KSR samen met Broekman en toen Broekman er mee stopte werd KSR met JUMBO ZALMPLAAT samen sponsors van het Sinterklaasfeest want zo zei Kok ;  " de Sint " kan onmogelijk alleen alle kadootjes voor al die spelertjes bekostigen ". Vanaf het weekend van week 17/18 zullen ook alle keuken- en barvrijwilligers bij vv Meeuwenplaat dezelfde polo's met sponsornaam KSR dragen terwijl Kok ook bij o a Paas- en Kerstklaverjassen een donatie aan organisator Rene t'Hart schenkt. Zelfs is Kok bereid om een stagiair in de gelegenheid te stellen diens Logistieke Opleiding via het STC een goed vervolg te geven.

Kok Westerlaken en diens KSR zijn niet meer weg te denken bij vv Meeuwenplaat en ik spreek de hoop uit dat Kok nog heel veel jaren plezier beleeft aan vv Meeuwenplaat en vv Meeuwenplaat aan Kok en zijn mooie bedrijf KSR.
Voor meer informatie kijk op www.ksrholland.nl

Sponsor Commissie
06 53 315 685
Wilt U ook in aanmerking komen op bezocht te worden door de Meeuwenplaat Sponsor Commissie bel dan Jan