Lid worden

Klik hier om te lezen dat v.v. Meeuwenplaat uw persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld.

Ieder lid dient kennis te hebben genomen van de volgende documenten en daarnaar te handelen:

- Statuten
- Gedragsregels
- Gedragsreglement
- Huishoudelijk reglement (normen en waarden)

Lid worden

Overschrijving is nodig wanneer men korter dan drie jaar geleden spelend lid is geweest bij een andere vereniging. De overschrijving geschiet geheel digitaal, u hoeft niet meer naar uw oude club.

SOORT LIDMAATSCHAP EN CONTRIBUTIE 1.

€. 222,50 Contributie Senioren
€. 167,50 Contributie Junioren: JO19, JO18, JO17, JO16 JO15 en JO14 (Leeftijdscategorie 18-13)
€. 137,50 Contributie Pupillen: JO12, JO11 en JO10 (Leeftijdscategorie 11-9)
€. 102,50 Contributie Mini Pupillen: JO9, JO8 en JO7 (Leeftijfdscategorie 8-6)
€. 122,50 Vrijdagavondvoetbal 7x7 (35+)
€. 122,50 B-Lid (alleen na overeenstemming bestuur) (1) €. 102,50 Trainend lid
(2)  €. 102,50 Contributie Mini Pupillen
(3) €. 102,50 Niet spelend lid / Donateur
€. 67,50 Ondersteunend lid
€ 10,00 Inschrijfkosten

Toelichtingen ** Lidmaatschap voor spelers welke door (onvoorziene) omstandigheden aan niet meer dan 10 wedstrijden kunnen deelnemen. Het B-lidmaatschap moet vooraf (uiterlijk 31 augustus) aangevraagd en toegekend worden door het bestuur. Er geleden speciale condities die separaat worden bijgevoegd. *** Lidmaatschap voor personen die niet in wedstrijdverband willen voetballen. Hel trainend lidmaatschap moet vooraf (uiterlijk 31 augustus) aangevraagd en toegekend worden door het bestuur. Contributieregels: - Het lidmaatschap wordt ieder seizoen stilzwijgend verlengd. - Contributie van bestaand lid moet betaald zijn voor 1 september van betreffend seizoen. - Opzeggen lidmaatschap bij ledenadministratie (e-mail/brief) voor 1 juni van aflopend seizoen. - Niet op tijd afgemeld? Dan zullen er kosten in rekening worden gebracht.

ROTTERDAMPAS

Korting €. 25,00
Geldig tot december van dit jaar.
Kies bestandWijzigVerwijder
IDENTITEIT

Overhandig een kopie van uw identiteitsbewijs aan de Ledenadministratie.
VOOR AKKOORD

Ondergetekende verklaart hierbij kennis te hebben genomen van de contributieregels, de statuten, de gedragsregels, het gedragsreglement en het huishoudelijk reglement van v.v. Meeuwenplaat en hiernaar te handelen.

* = verplicht